Wki

Hoe je ghost spelen op het kerkhof

Traditioneel wordt tijdens warme lente nachten kinderen Ghost spelen in het Kerkhof - een spel dat kan worden bekend onder vele andere namen, zoals "de Heks is niet Out Tonight", "Ghost is Out Tonight" en "Bloody Murder '. Het is niet alleen leuk, maar het is ook een goede oefening. Dit is een oud spel dat is overgeleverd van de ene generatie naar de andere. Laten we niet verliezen!

Stappen

Hoe je ghost spelen op het kerkhof. Zoek een aantal vrienden om mee te spelen.
Hoe je ghost spelen op het kerkhof. Zoek een aantal vrienden om mee te spelen.
  1. 1
    Zoek een aantal vrienden om mee te spelen. Hoe meer mensen je kunt afronden, hoe beter.
  2. 2
    Wijst een huis erf of een ander gebied in de buurt van het speelveld. U zult een thuisbasis waarop iedereen kan staan ​​of alle touch tegelijk, zoals een grote boom, front bukken, of patio nodig.
  3. 3
    Kies de ene persoon naar de "geest" te zijn. U kunt dit doen zoals je wil: het kiezen van een nummer, vraagt ​​om een ​​vrijwilliger, steen, papier, schaar, enz.
  4. 4
    Laat iedereen maar de geest stand op de thuisbasis, terwijl de geest af loopt om ergens buiten te verbergen.
  5. 5
    Chant langzaam als groep, "01:00... 02:00... 03:00..." en zo verder, tot 12:00. Dan schreeuwen, "Midnight! Ik hoop dat ik niet de ghost vanavond te zien!" Als alternatief, "Starlight, ster helder, ik hoop dat ik een spook zien vanavond!"
  6. 6
    Laat de thuisbasis en zoek naar de geest in de tuin. Taak van het spook is om te springen uit, verrassing, en tag een speler. Wanneer iemand ontmoet de geest ze moeten schreeuwen, "Ghost op het kerkhof!" en proberen om weg te lopen. Wanneer de geest vangt iemand, de nieuwe persoon wordt de enige geest. Dit maakt het minder eng voor de kleintjes, die niet graag te wagen heel ver weg van de thuisbasis.
  7. 7
    Hebben alle mensen die werden betrapt gaan en verbergen met (of nabij) de oorspronkelijke geest. De mensen op de thuisbasis opnieuw beginnen met het lied, "Om een ​​uur... 02:00..."
  8. 8
    Blijven het spel als dit tot iedereen is gevangen. De laatste persoon gevangen wordt het spook voor de volgende ronde.

Tips

  • Vergeet niet te wachten tot het donker te spelen.
  • Een ander alternatief is met de geest beginnen bij de basis, terwijl de andere spelers verborgen op het veld. Om een ​​humoristische draai aan het spel toe te voegen, kunnen de spelers "gaven" te brengen aan de geest en de make-up aa verhaal over iets dat gebeurd met hen terwijl ze nog in leven waren. De geschenken kunnen dingen zoals speelgoed of andere willekeurige voorwerpen rond het huis en gebruikt worden als dingen die men zou eventueel brengen tot een graf van een overleden familielid.
  • Een andere variant van het spel heeft de geest liggen in een heldere ruimte groot genoeg is voor alle deelnemers om gemakkelijk omringen hem of haar. Ze vervolgens omcirkelen de geest, terwijl zingen, "Ghost in the graveyard, 01:00. Ghost op het kerkhof, 02:00..." helemaal tot aan "Ghost in the graveyard, 00:00," op welk moment ze schreeuwen, "Ghost is los!" en lopen weg van de geest, die springt op en probeert tag iemand. De eerste persoon die hij / zij-tags wordt de geest in de volgende game.
  • U kunt kiezen voor een andere plek om te spelen, zoals een grasveld.
  • Een andere variant van het spel bevat de thuisbasis spelers hand in hand, terwijl ze zoeken naar de geest. Wanneer de geest is gespot je handen te breken en dash terug naar huis.
  • In een andere variant van het spel, kan meerdere spoken spelen. Dit werkt goed met veel mensen te spelen.
  • In sommige varianten van het spel, de "geest" telt tot 12:00 en dan iedereen roept "Midnight!" maar dit heeft het nadeel van potentieel geven van het spook verstopt plek weg.
  • De geest kan ook worden genoemd, in sommige varianten van het spel, een 'heks' of 'bloedige moordenaar "of" No Ghost om middernacht ".
  • Een andere versie heeft al die op thuisbasis daadwerkelijk te gaan en op zoek gaan naar de geest, die blijft ondergedoken. De persoon die de geest komt schreeuwt uit, en alles moet dan vluchten voor de geest en terug te keren naar de basis.
  • Een andere versie gaat 1,2,3,4,5,6,7, Laat de ene genegeerd door de hemel. 8,9,10. Nu lopen en te verbergen of haar aansluiten bij de duivels kant. 11, komt de klokken zullen klokkenspel, vergeten zielen gewist door de tijd. Middernacht komt haar niet te laat dus doden de geest of verzegelen je lot. En de laatste vond wint.

Waarschuwingen

  • Wees voorzichtig niet te lopen in obstakels. Je zou willen halen slangen en tuingereedschap alvorens te spelen.
  • Vraag je ouders om toestemming voordat u naar buiten gaat, vooral als het donker is.
  • Dit spel is misschien niet geschikt voor oudere mensen met een zwak hart, of de jongere kinderen die snel bang. Het kan zeer eng als de "geest" naar buiten komt op je af.
  • Wil je grenzen voor het speelveld te wijzen voordat u begint. Dit zal helpen later argumenten te vermijden.
  • Heb dit spel niet spelen in een echte kerkhof. De te beschadigen of verplaatsen ernstige tellers zeer hoog. Niet alleen dat, het is respectloos van degenen die hebben doorgegeven en zij die nog steeds de neiging de graven. U kunt uzelf ook verwonden op de graven als je dat doet.
  • Wees voorzichtig niet te luid te schreeuwen omdat andere mensen kunnen proberen te slapen.